Nieuwjaarsreceptie

DORPSRAAD HERPEN WENST U FIJNE FEESTDAGEN EN ALLE GOEDS TOE VOOR 2015.

TEVENS NODIGEN WIJ U UIT VOOR DE NIEUWJAARSRECEPTIE OP 11 JANUARI a.s.

Op zondag 11 januari 2015 organiseert de Dorpsraad Herpen in samenwerking met Muziekvereniging St. Hubertus weer het traditionele Nieuwjaarsconcert met aansluitend de Nieuwjaarsreceptie. En dit jaar zal het een bijzondere bijeenkomst worden omdat op 8 januari door de Burgemeester een nieuwe Dorpsraad Herpen wordt geïnstalleerd. Wij nodigen u dus van harte uit om bij de nieuwjaarsreceptie aanwezig te zijn. Kom afscheid nemen van de huidige dorpsraad en maak kennis met de nieuwe dorpsraad. Zeven bewoners die hun nek hebben uitgestoken om zich de komende vier jaar in te gaan zetten voor de leefbaarheid in ons werkgebied. De voorzitter van de voordracht-commissie zal ze voorstellen en we wensen ze alvast heel veel succes toe. De voorzitter van de huidige Dorpsraad - Theo de Hosson - zal zijn laatste nieuwjaarstoespraak houden in deze hoedanigheid en zal een toast uitbrengen op de nieuwe dorpsraad.

Ook wordt weer de "Helden van 't Land van Herpen" uitgereikt aan een groep van vrijwilligers die zich het afgelopen jaar op een bijzondere manier heeft ingezet voor de leefbaarheid van Herpen. Vorig jaar kwam die eer toe aan de vrijwilligers van het Dienstencentrum Maasland. Dit jaar hebben we weer een keuze gemaakt uit de vele vrijwilligersgroepen die in ons werkgebied actief zijn. Het is een groep die zich inzet voor ons werkgebied, maar daar ook bewoners zelf bij betrekt. En dat zal in de komende jaren steeds meer de focus van de dorpsraad worden; bewoners activeren /stimuleren om samen met elkaar onze dorpen leefbaar te houden. Een mooie uitdaging.

De middag begint om 13.45 uur met een muzikaal ontvangst door het studie-orkest van St. Hubertus. We zien u graag in Dorpshuis 't Slotje.