Jaarlijkse Vrijwilligers Bedankavond in Theater de Lievekamp

Op 13 december organiseert de gemeente de jaarlijkse Vrijwilligers Bedankavond in Theater de Lievekamp. Vrijwilligers kunnen net als vorig jaar per persoon 2 kaarten reserveren via de website van de Lievekamp. De reservering van de kaarten gaat open op woensdag 6 november. Tijdens de Bedankavond wordt ook de vrijwilliger van het jaar bekend gemaakt. Dit is één van de zes personen die dit jaar een Gouden Oogappel heeft ontvangen.

In de komende weken lees je hier ook over via de Oss Actueel, website en socials van de gemeente Oss.

Als je je opgeeft en je kunt toch niet, wil je dat dan bij de Lievekamp doorgeven? Het kan zijn dat er een wachtlijst komt en de Lievekamp kan dan mensen uitnodigen van de wachtlijst.